Medewerker Winkelinrichting

40 uur
MBO
Midden/Zuid Nederland

40 uur – MBO – Midden/Zuid Nederland

Wat ga je doen?
Na je ontbijt stap je in de bedrijfsauto naar de klant in Breda. Je zorgt ervoor dat je rond 09.00 uur vol enthousiasme bij de klant voor de deur staat. De dag ervoor heb je de planning voor vandaag doorgenomen. Hierin kon je zien welke klanten je vandaag mag bezoeken en wat je daar gaat doen! Indien er nog onduidelijkheden zijn heb je hierover gisteren, of tijdens je reistijd, al telefonisch contact gezocht met de desbetreffende adviseur welke deze opdracht heeft aangemaakt. Mocht er nog tijd over zijn dan bel je vaak ook nog even met je collega winkelinrichters om te horen welke klussen er bij hen op de planning staan.

Eenmaal aangekomen bij de klant start je met een bakje koffie of thee en bespreek je de werkzaamheden nog even kort door met de klant voordat jij aan de slag gaat. Wanneer je de opdracht hebt doorgesproken met de klant start je met de werkzaamheden.

Wat zijn voorbeelden van opdrachten die wij uitvoeren?
Hierbij kun je denken aan een nieuwe- en/of herinrichting van schappenplannen bij onze klanten of het opzetten van presentaties in winkels van onze fietsmerken Cortina en Alpina. Na afloop van de werkzaamheden laat jij het resultaat zien aan de klant en zet je indien nodig de puntjes op de í. Vervolgens stap jij weer in de auto naar de volgende klus!

Wanneer je de geplande klussen voor deze dag hebt uitgevoerd stap je in je bedrijfsauto en ga jij naar huis. Eenmaal thuis aangekomen start je nog even de laptop op om bezoekverslagen te maken van je klantbezoeken in ons CRM-systeem. Daarna check je nog even je mail. Ter voorbereiding op de volgende dag bekijk je de planning voor morgen en bepaal je alvast hoe laat je moet vertrekken om op tijd bij de klant in Limburg te zijn. Je besluit om toch maar rekening te houden met extra reistijd om de files voor te zijn, daarom toch de wekker maar een half uur vroeger zetten zodat je in ieder geval zeker weet dat je op tijd bij de klant bent!

Het is een zelfstandige functie waarbij je veel alleen op klantbezoek gaat. Dagelijkse heb je telefonisch en per mail contact met de coördinator en je directe collega’s. Eén keer per vier weken hebben wij in Zwolle op ons hoofdkantoor een teamoverleg gepland staan.

We zien graag aan jou dat je alle inzet toont die nodig is om onze klanten blij te maken met de Kruitbosch winkelinrichting maar we zien net zo graag dat jíj met een blij gezicht aan het werk bent! Wij doen dat door veel te investeren in jou als collega. Zo bieden we de mogelijkheid mee te doen aan een persoonlijk ontwikkelingsproject en een actieve personeelsvereniging die jou met regelmaat van een leuk presentje voorziet.

Past dit bij jou? En heb je verder?

  • Een MBO werk- en denkniveau
  • Een oplossingsgerichte, accurate en hands-on werkhouding
  • Zin om elke dag in een andere omgeving werkzaam te zijn bij onze klanten in een rol waarin geen dag hetzelfde is
  • Enige ervaring in een commerciële werkomgeving, bijv. retail en voel jij je hierin als een vis in het water
  • De communicatieve skills om de klant te woord te staan
  • Affiniteit met de fietsbranche en het product
  • Geen rem als het gaat om bijdragen aan het continu verbeteren van onze service en kwaliteit

Dan zijn wij ook razend benieuwd naar jou! Geef ons tenminste één goede reden waarom wij jou niet mogen missen. Stuur dit aangevuld met je CV t.a.v. Gerrita naar werkenbij@kruitbosch.nl of vul onderstaand formulier in.

Solliciteren

Vacature Alert

Wil je op de hoogte blijven van onze nieuwe vacatures? Vul dan het formulier in en je ontvangt een e-mail zodra er een passende vacature open staat.

Vacature Alert

VACATURE ALERT